STREFA ANIMATORA-REGULAMIN:
I. Definicje terminów użytych w Regulaminie
- Klient (Zamawiający) – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca organizacją prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach Sklepu.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Operator serwisu (Sprzedawca) – właściciel i administrator sklepu internetowego Strefa Animatora dostępnego pod adresem strefa-animatora.com.pl:
„STREFA ANIMATORA”
ANNA GUZIK
BIEŻANOWSKA 278
30-856 KRAKÓW
NIP:6792886872
REGON 122501182
NR RACHUNKU BANKOWEGO: 64 1240 4432 1111 0011 0430 3888
ADRES KORESPONDENCYJNY JAK POWYŻEJ.
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Strefa Animatora
- Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem strefa-animatora.com.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać zamówienia.
- Towar – produkty prezentowane w Sklepie internetowym.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy sprzedawcą, a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Zamówienie – świadome i dobrowolne oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
II. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem strefa-animatora.com.pl
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Klient przed zawarciem transakcji powinien zapoznać się z postanowieniami regulaminu.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności: – zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu internetowego, – warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego, – warunki i zasady wypożyczania produktów dostępnych w ramach Sklepu internetowego, – zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych: przeglądarka internetowa nowej generacji z włączoną obsługą JavaScript oraz zaakceptowanymi cookies dla Sklepu internetowego,
- Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową na terenie Rzeczpospolitej Polski.
- W celu korzystania ze Sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia, z dostępem do Internetu.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa prowadzący Sklep zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni drogą e-mailową lub telefonicznie.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie zamieszczonego na stronie głównej serwisu strefa-animatora.com.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego
- Informacja o cenie podawana na stronie strefa.animatora.com.pl ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta e-maila zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, do końca realizacji Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów po otrzymaniu przez Klienta e-maila, o którym mowa powyżej.
- Prowadzący sklep internetowy zastrzega możliwość czasowej niedostępności oferowanych towarów w przypadku okresowego braku towaru w magazynach.
III. Zasady korzystania ze Sklepu internetowego
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach.
- Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
- Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
- Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Operatora serwisu.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do: – niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, – korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń, – niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam), – korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Operatora serwisu, – korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego, – korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Rejestracja w Sklepie oraz złożenie zamówienia są równoznaczne z akceptacją Regulaminu oraz Polityki Prywatności Sklepu.
IV. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową strefa-animatora.com.pl, dokonać wyboru towaru oraz podjąć kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku “Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: – przedmiotu zamówienia, – jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują), – wybranej metody płatności, – wybranego sposobu dostawy,
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku “Zamawiam”.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Operatorem serwisu Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzający złożenie zamówienia, jego numer oraz dane teleadresowe sprzedawcy.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o którym mowa powyżej.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz potwierdzenie kupującemu istotnych postanowień Umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail, dołączenie do przesyłki wraz z zamówionym towarem lub bezpośrednie wręczenie przy odbiorze Towaru dowodu zakupu tj. faktury VAT lub paragonu.
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Sklep ma prawo nie przyjąć zamówienia, o czym Klient będzie informowany niezwłocznie z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych na jego stronie rejestracyjnej, bądź w formularzu zamówienia. Dotyczy to w szczególności Klientów, którzy wcześniej nie wywiązali się z zawartej ze Sprzedającym umowy, w tym nadużywali uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, bądź złożyli zamówienie w sposób odbiegający od warunków określonych przez Sprzedającego w zaproszeniu do zawarcia umowy, aktualnym na dzień złożenia zamówienia.
- W przypadku nie opłacenia zamówienia w ciągu 5 dni Sklep internetowy skontaktuje się z Klientem drogą e-mailową lub telefonicznie celem wyjaśnienia sytuacji. W przypadku braku kontaktu ze strony Klienta zamówienie zostanie anulowane po 7 dniach od momentu jego złożenia celem zwolnienia rezerwacji towarów dla innych klientów.
- Zamówienia indywidualne realizowane na specjalne życzenie Klienta i nie podlegają zwrotowi. Opłata za ich realizacje następuje po wcześniejszej przedpłacie na konto lub zaliczce.
Szczegóły realizacji zamówienia są uzgadniane indywidualnie z Klientem.
V. Dostawa
- Dostawa Towarów jest realizowana na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, przy czym wiążący jest adres pozostawiony w Sklepie internetowym.
- Dostawa zamówionych Towarów jest zależna od wyboru wariantów i odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej ,firmy kurierskiej DPD oraz paczkomatów INPOST oraz odbiór osobisty(możliwy po powiadomieniu sprzedającego o tym fakcie drogą mailową lub telefoniczną). Odbiór osobisty towaru nie wiąże się z opłatą za transport.
- Usługi dostawy świadczy firma wskazana przez sprzedającego.
- Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych licząc od dnia uznania środków na wskazane w procesie zamówienia konto bankowe sklepu.
- Przewidywany czas oczekiwania (dostawy) stanowi jedynie wartość orientacyjną, jednak w przypadku, gdy termin realizacji zamówienia wydłuży się ponad przewidywany czas Klient zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego. W takim przypadku Kupujący jest proszony o ponowne uiszczenie opłaty za przesyłkę lub w przeciwnym wypadku Zamówienie jest anulowane.
- Sklep wyklucza dostawę produktów takich jak tunele animacyjne z obręczą oraz spodnie animacyjne z obręczą za pośrednictwem paczkomatów INPOST w związku z ich gabarytem.(mimo iż Klient zakupi kilka produktów a wśród nich znajdzie się wyżej wymieniony produkt, również dostawa nie będzie niemożliwa).
I Ceny i metody płatności
- Ceny Towarów i usług podawane w Sklepie zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT
(z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
- Koszty dostawy, w zależności od wybranego wariantu są naliczane oddzielnie. Koszty dostawy odnoszą się do wysyłki na terenie Polski.
- Walutą przyjętą podczas rozliczeń jest polski złoty.
- Klient ma możliwość opłacenia zamówionego Towaru i/lub usługi oraz dostawy zamówienia:
- zwykłym przelewem bankowym na numer konta bankowego wskazanego w trakcie składania Zamówienia,
- płatnością online w systemie tpay.com,
- gotówką przy odbiorze (pobranie)
VII. Prawa i przywileje Klientów
A. Odstąpienie od umowy
- Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres Operatora serwisu.
- Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. można złożyć wysyłając mail na adres: strefa.animatora@gmail.com lub drogą pocztową na adres korespondencyjny (podany na górze Regulaminu). Zwracany Towar należy odesłać na adres do zwrotu towaru (podany na górze strony wraz z załączonym formularzem dostępnym na stronie.
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru do klienta.
- Prawo do zwrotu towaru nie dotyczy podmiotów gospodarczych, jak również nie obejmuje Towarów (usług) wykraczających poza uniwersalną ofertę Sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie Klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.
- Sklep zwróci konsumentowi cenę sprzedaży Towaru niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 10 dni, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. Konsument obowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta.
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w sposób bezpieczny celem uniknięcia uszkodzenia podczas transportu. Nie jest wymagane oryginalne opakowanie w którym produkt został dostarczony.: W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
- W przypadku zwrotu lub reklamacji towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis Klient zobowiązany jest zwrócić również gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych lub zareklamowanych produktów, pomniejszoną o wartość gratisu zgodnie z jego ceną.
B. Reklamacja w czasie objętym gwarancją
- Operator serwisu jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art.22 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Reklamacja towaru sprowadza się do zgłoszenia obsłudze Sklepu informacji o uszkodzeniu lub niezgodności Towaru z zamówieniem, następnie wysłaniu produktu wraz formularzem reklamacyjnym na adres podany na stronie. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu Towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z wypełnionym formularzem, Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 14 dni. W przypadku pozytywnie rozpatrzone reklamacji koszt nadania przesyłki zostanie zwrócony klientowi, jednak nie większy niż najdroższa przesyłka oferowana przez sprzedającego. Prosimy o zwrot najtańszą możliwą opcja dostępną na rynku operatorów przesyłek.
- Operator serwisu jest producentem niektórych towarów zamieszczonych w sklepie. Informacja o producencie znajduje się w opisie produktu. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru przez okres wskazany w opisie produktu.
- Jeżeli Klient odeśle Towar do Sprzedającego lub do wskazanego serwisu w celu naprawy, przy czym jeżeli towar nie wykaże wad, szkód lub innych zmian objętych gwarancją, rękojmią lub odpowiedzialnością za niezgodność z umową, koszty sporządzenia kosztorysu, ewentualnej naprawy i inne konieczne koszty pokrywa w całości Klient. Powyższe nie dotyczy Klientów indywidualnych (konsumentów), którzy ponoszą w takich przypadkach odpowiedzialność na zasadach ogólnych za poniesione przez Sprzedającego szkody wynikłe z braku staranności w formułowaniu roszczeń z tytułu niezgodności towaru z umową, bądź gwarancji.
C. Wymiana Towaru
W przypadku, gdy wybrany przez Kupującego Towar nie spełni jego oczekiwań, istnieje możliwość wymiany na inny na prośbę Klienta. W takich okolicznościach koszty zwrotu i ponownej wysyłki Towaru pokrywa Kupujący. Ponowna wysyłka następuje w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty i zwrotu Towaru. Klient proszony jest o wcześniejszy kontakt obsługą Sklepu celem zarezerwowania wymienianego produktu.
D. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Operator serwisu podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Operatora serwisu o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres korespondencyjny Sklepu internetowego, mailowo pod adres strefa.animatora.com.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Operator serwisu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR: Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR).”
E. 3 MIESIĘCZNA GWARANCJA NA OZNACZONE PRODUKTY
- Firma Strefa Animatora udziela 3 miesięcznej gwarancji producenta na produkty których jest bezpośrednim producentem (produkty szyte).
- Gwarancja obejmuje wyłącznie wytrzymałość szwów oraz łączeń tkaniny.
- Ze względu na specyfikę użytkowania produktów objętych gwarancją nie obejmuje ona wytrzymałości tkaniny oraz taśmy nośnej, w szczególności noszącej ślady uszkodzeń mechanicznych (np. przetarcia, rozdarcia, przecięcia…itp )wynikających z niewłaściwego użytkowania produktu (np: użytkowania na szorstkich powierzchniach, z użyciem ostrych przedmiotów, z niewłaściwym zbyt dużym obciążeniem). W szczególności procedura ta dotyczy produktów takich jak: chusty animacyjne, tunele animacyjne, worki i spodnie do skakania oraz narty i węże spacerowe.
- Postawą gwarancji jest okazanie oryginału faktury lub paragonu zakupu produktu podlegającego gwarancji.
VIII. Postanowienia końcowe
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Operatorem serwisu a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.22 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Operatorem serwisu a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.22 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Operatora serwisu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Operator serwisu zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w każdym czasie, o czym Klient zostanie powiadomiony. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu umieszczenia ich na stronie internetowej Sklepu. Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu internetowego.
- Niniejszy regulamin stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631). Zabrania się kopiowania, powielania, oraz rozpowszechniania treści postanowień niniejszego regulaminu na użytek komercyjny.